Po co tworzymy kolejną markę odzieżową dedykowaną mamom? Jest już na polskim rynku sporo firm skupionych na ubraniach ciążowych lub do karmienia. Wierzymy jednak, że znajdzie się miejsce i dla nas - na rynku oraz w Waszych sercach. Pomysł na mamando powstał w trakcie poszukiwań idealnej lub chociaż dobrze leżącej sukienki z opcją karmienia, która jest normalną, dobrze skrojoną sukienką udająca „prawdziwą”, ale z wygodnym dostępem do karmienia, w normalnej cenie sukienek bez opcji karmienia - bo niby dlaczego ma być aż o tyle droższa? Miała być sukienką, którą bym wybrała gdyby nie miała żadnych dodatkowych funkcji poza tą, że mi się podoba i czuję się w niej dobrze. Mamando powstało więc częściowo na własne potrzeby.
Logo-Black.jpg
img/cms/daria_karmi.jpg
Nasze sukienki mają dopracowane fasony tak, żeby różne figury wyglądały w nich dobrze i żeby sukienka była w pierwszej kolejności sukienką dla kobiety, a nie tylko dla mamy. Każda nasza sukienka umożliwia łatwy dostęp do piersi, zapewnia dyskretne karmienie, a systemy do karmienia są przemyślane tak, żeby to było po prostu wygodne dla mamy i dla dziecka. Mamy kilka modeli z zamkami, ale naszym konikiem jest wymyślanie opcji bez zamka przy jednoczesnym zachowaniu idealnego fasonu.
Mamando to rodzinna firma, która powstała po wielu miesiącach wytężonej pracy trzech osób. Bazujemy na zdobytym do tej pory doświadczeniu w innych miejscach pracy, nie boimy się wyzwań i mamy świadomość naszych mocnych stron i słabości. Nie będziemy bezbłędni, ale wkładamy w tę markę 200% siebie. Współpracujemy z Konstruktorką odzieży oraz ze szwalnią na Kaszubach. Cała nasza produkcja odbywa się w Polsce, wszystko począwszy od wszywki z instrukcją prania, na samej sukience kończąc powstało w Polsce.
pexels-pixabay-461035.jpg
Nasze założenia
  • chcemy, żeby nasze sukienki były zwykłymi sukienkami z funkcją karmienia, a nie odwrotnie. Nie idziemy na kompromis pomiędzy fasonem a funkcjonalnością - jedno i drugie musi współgrać;
  • nasze sukienki są szyte w Polsce;
  • produkty dostępne w naszym sklepie muszą spełniać przynajmniej jeden z warunków: muszą być niezbędne, sprawdzone przez nas, polecane przez specjalistów, sensowne, ekologiczne, w nurcie less-waste, funkcjonalne.